La Crida per Palma ha realitzat aquest divendres una acció simbòlica per a demanar l'enderrocament immediat del monument de sa Feixina i ha criticat «la covardia del Pacte a l'hora de fer front a aquest enderrocament».
Segons ha informat Crida per Palma, l'acció ha consistit a empaperar el monòlit sota un lema que demana l'enderrocament d'aquest. En paraules de Laura Dorado, número dos de la formació: «El govern municipal d'Aina Calvo va cometre l'error de reinterpretar el monument, i ara el govern de Toni Noguera torna a cometre l'error de no derrocar-lo, és vergonyós i constata, com en molts altres temes, que la dreta fa el model i els altres el perpetuen».
«Tombar sa Feixina és una necessitat, una urgència, i el pacte de progrés que es va comprometre a fer-lo s'ha perdut en traves tècniques i burocràtiques, mostrant la seva manca d'iniciativa i coratge», ha lamentat. Així mateix, han denunciat que l'última notícia que es va tenir sobre aquest tema va ser que s'eliminava la partida pressupostària que contemplava la demolició del monument.
Aquest fet, segons la formació municipalista, demostra «un cop més als límits del govern de progrés i la necessitat d'una nova eina institucional que introdueixi noves formes de fer política, des de la valentia i la determinació».
Crida per Palma es compromet a tombar sa Feixina «sense excuses ni dilacions»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
On ho he sentit abans aixó jo i perqué serà que no m'ho crec? Tots el volen enderrocar, però perden la memòria tan aviat com toquen cadira. Perqué he de creura que ara va de bo? Si no mos plegam tots els que no el volem i el enderrocam a martellades, em sembla que estem condenats a patir-lo per sempra més. Falte voluntat i valentia perque hi ha una llei que ho permet, però la por dels partits d'esquerra ho fa impossible, malgrat ho hagin promès ad nauseam. Politics...!