MÉS per Menorca diu que la incorporació de Camps a VOX «no els ha sorprès»
El portaveu de MÉS per Menorca, Nel Martí, s'ha mostrat aquest dimarts poc sorprès per la incorporació d'Antoni Camps (PP) a VOX, ja que «el sector més extremista del PP s'ha ressituat en altres llocs, sigui amb Cs o amb VOX».
Per a Martí, el pas de Camps a VOX «estava bastant cantat perquè tots ja li situaven per les seves declaracions i posicionaments fora del PP i ara això s'ha materialitzat». «Les seves aportacions seran les mateixes que fins ara», ha assenyalat el diputat de MÉS per Menorca en declaracions als mitjans.
Camps s'ha absentat aquest dimarts del ple, on tenia plantejada una pregunta oral al Govern que finalment no s'ha formulat. Al llarg de la sessió, les forces de l'esquerra han aprofitat diferents intervencions per a fer esments a la notícia.
D'altra banda, Martí ha valorat la previsible aprovació de la Llei de Consultes, que ha definit com una «bona llei» si bé creu que «no és la millor i la que es mereixen les Balears».
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
-Ara ja podrá també montar a cavall amb el seu líder ultradretá Abascal.- ( Així podrá participar si vol per les festes de Sant Joan en el "jaleo", (encare que correrá el perill que el reste de "cavallers" l´hi fotin una patada i el tirin a terra).