El portaveu de MÉS per Mallorca, Josep Ferrà, li ha fet saber a la presidenta del Govern, Francina Armengol, que tendrà el seu «major suport però també la màxima exigència» per «aconseguir el que toca des de Madrid» i, a més, li ha dit que el seu model de país «passa per ser més sobirà».
Ferrà ho ha dit així aquest dimecres durant en la seva rèplica a la presidenta Armengol en el marc del debat de Política general que s'està desenvolupant des d'aquest dimarts en el Parlament.
En aquest sentit, ha manifestat la seva creença en «l'apoderament social» i ha posat com a exemple «la llei de consultes». Així mateix, també ha parlat de la necessitat de treballar per la sobirania alimentària i en la cura del «patrimoni material i immaterial».
A continuació, Ferrà ha dit que «la llengua catalana ha de ser acaronada per les administracions que han de vetllar pels drets lingüístics de tots». «Aquest objectiu s'aconseguirà amb la creació de l'Oficina de drets lingüístics», ha remarcat.
Així mateix, ha dit que hi ha assignatures pendents com «el desenvolupament de l'Estatut d'Autonomia» amb la «creació de la policia autonòmica i la transferència de competències com les de costes».
MÉS exposa a Armengol que el seu model de país «passa per ser més sobirà»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.