Segons Pericay «referent a educació, Armengol no sap de què xerra»
«Pareix mentida que la presidenta del Govern desconegui que l'Estat conserva competències essencials en el terreny educatiu, per més que un percentatge considerable es trobi en mans de les Comunitats Autònomes. Quan Armengol afirma que les competències estan transferides íntegrament, confon el desig amb la realitat. Li agradi o no, les Balears segueix formant part d'Espanya». Així s'ha manifestat, el portaveu i diputat de Ciudadanos (Cs) a les Balears, Xavier Pericay, després de les declaracions de la presidenta del Govern, Francina Armengol.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquest homenet esta prenent les males maneres i els mals modals, que utilitzen els del PP. Quina persona educada i sensible votaria una gent així?
I segons esls mestres i professors, jubilats o no, En Pericay no no accepta la realitat i embulla la troca.