Les xarxes socials s’han revolucionat quan han vist la fotografia que el diari Segre ha publicat aquest dijous. En la imatge es veu la candidata del Partit Popular de Catalunya (PPC) per Lleida, Marisa Xandri, tirant una estelada al fems. A l’altra mà en porta una d’espanyola. Tal i com afirma l’autor de la fotografia, no va ser el diari que va proposar fer aquest tipus de fotografia sinó que va ser la candidata que va demanar fer-la així. La fotografia va acompanyada d’una entrevista.
La candidata del PPC per Lleida es fotografia llançant una estelada al fems
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Per què em censurau un comentari sobre la falta de concordança? Tant us molesta que us indiquin que no és correcte "al fems", sinó que s'ha de dir "als fems"?
A ver está claro que el gesto es ofensivo, pero no veo las mismas reacciones por estos lares cuando la bandera humillada es la Española. No me parece bien el gesto, pero en este país el respeto brilla más bien por su ausencia (a mi me llaman de todo tanto los de un lado como los del otro por no pensar igual que ellos, en el fondo son lo mismo pero detrás de banderas diferentes). En España estamos acostumbrados a blanco o negro, conmigo o contra mi, triste pero cierto.
A veure, ingenu.La bandera de la creu gamada i la del "aguilucho" també eren oficials. I en nom d'aquesta oficialitat també empresonaven, humiliaven, insultaven, perseguien,ocupaven... i fins i tot mataven. Oficial és allò que existeix, independentment dels qui no ho volen vueure. La oficialitat no presuposa cap bona acció. N´hi ha prou abastament en veure les "bones accions" oficials que fa aquesta genteta.
@Au! Som-hi! A ver, genio. La estelada no es una bandera oficial. Es como quemar una calcomanía o una compresa usada. El delito es quemar banderas oficiales.
PPoderio!! Poder fer ( per via escroto-imperial ) el que els altres no poden ( ni volen ) sense ser empresonats, multats, embargats, maljutjats, humiliats, perseguits, proscrits, insultats, ocupats...en definitiva aquesta manera tan seva d'ESTIMAR i ser legals.
`Cremar banderes és delicte, llançar-les al fems, no? Incita a omplir els contenedors de banderes espanyoles!
Esper que almanco no hagi robat la estelada.