La portaveu parlamentària de Podem, Laura Camargo, ha mostrat indignació davant la proposta d'Aena d'ampliar la capacitat aèria per poder rebre un vol cada 45 segons.
Camargo: «No volem ser una colònia hotelera»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
podem o el poder de no fer res , no volem hotels , no volem turistes , no volem aeroports , no volem cases, no volem,... podem és la força de no fer res. Aquestes illes son el que son gràcies el turisme , ara el problema és que tenim un gruo de gent que no vol fer feina i lo pitjor de tots no vol que el que fa feina la faci. Societat no obrera , societat subvencionada per no fer res. El binomi sempre és el mateix perquè el teu fill no pugui no fer res el para a de fer molta feina. si és romp la cadena cau el sistema. Seguim així i de qui no res veurem com els nostres fills han de ser refugiats i gual que passa a altres bades del món on no hi ha democràcia , ni estat. la pijor corrupció no es la financera si no la de la intervenció.
Malhauradament ja fa estona que som una colonya turística. A tall d'exemple, barris com Sa Llotja ja son auténtics polígons turístics auspiciats per l'ajuntament de palma que no fa ni punyeter cas de les denúncies per infraccions del "empresaris" com anomenen eufemísticament als gàngsters que obrin indiscriminadament locals de restauració, bars i hotels, a canvi de mangarrufes amb l'ajuntament de tot segur. I de cada pic, menys veïnats aguantant aquest renou, pudor de fritanga i massificació. Quin fàstic.
No a l'ampliació. Aturem aquesta locura. El Govern central guanyan a costa nostra, sense donar-nos ni un cèntim i saturant les nostres illes.
PRIVATITZAT 50% AENA. I L'ALTRA LL'ESTAT. NOSALTRES A PAGAR I NI UN DURO. AIXÒ ÉS QUE ENS AGRADA ALS MALLORQUINS QUE ENS FOTIN ELS DUROS, PER COLLOS. ESPANYA ENS ESCANYA.
NO A L'AMPLIACIÓ AEROPORT.