El vent provoca desperfectes al sòtil de l'IES Joan Maria Thomàs
Els forts vents que aquest divendres bufen a bona part de l'arxipèlag són probablement la causa que un plafó de la lluerna que cobreix part de la cúpula que serveix de sòtil de l'IES Joan Maria Thomàs de Palma s'hagi mogut i per evitar mals majors, els responsables del centre l'han retirada.
Aquest fet ha provocat que els alumnes no poguessin anar al pati ni al vestíbul del centre durant el temps d'esbarjo, com a mesura de precaució.
Segons la direcció del centre, s'ha retirat tot el plafó per precaució i aquest dissabte l'Institut d'Infraestructures i Serveis Educatius i Culturals (Ibisec) té previst solucionar el problema de la coberta.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Només hi ha doblers pels centres privats concertats. Podem resar perque d'aqui al juny, no hi hagi cap mort ni cap ferit amb sequeles i que Bauzá i els seus, s' en vagin per sempre mai.
Si no és la primera vegada que passa una cosa així, què fan els alumnes, els pares i els professors que no protesten amb contundència? I la consellera, què fa mentrestant? Està ocupada llegint l'obra completa de Ramon Llull o commprant-se un Vuiton?