Rita Barberá rep un sobre amb una bala
La batlessa de València, Rita Barberá, ha denunciat aquest dvendres davant el Cos Nacional de Policia la recepció a l'Ajuntament d'un sobre adreçat al seu nom, a l'interior hi havia una bala del calibre 9 mil·límetres.
Segons ha informat lla batlessa als periodistes, la bala ha arribat a l'Ajuntament en un sobre al seu nom i no havia estat detectada en els controls de seguretat habituals.
L'autor de l'enviament ha escrit el nom d'una emissora de ràdio de València com a remitent, que també figurava en una nota que hi havia al seu interior, si bé Barberá no l'ha concretat per estar convençuda que «es tracta d'un esquer totalment fals ».
El sobre anava dirigit a «Rita Barberá, alcaldessa de València, Excel·lentíssim Alluntamiento de València», escrit a mà i amb un remitent fictici, segons el parer de política.
A l'interior del sobre s'havia dipositat el projectil, el que ha estat immediatament denunciat davant el Cos Nacional de Policia, que ha iniciat una investigació sobre els fets.
«Perquè alguns em diguin que no calen mesures de seguretat, ni res de res», ha comentat l'alcaldessa, que ha manifestat la seva repulsa davant el que ha definit com un «regal especial entre cometes».
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Se la notaq preocupada... intent de fer-se la victima?
És ben possible que algú ho hagi fet (sempre podem trobar persones amb poc cervell), però també tenc els meus dubtes vistos els darrers moviments del PP cercant una víctima amb algun objectiu (des del meu punt de vista, electoral) com caldria recordar amb l'assassinat de la presidenta de la dipustació de Lleó que en un principi fins i tot es va presentar com a possible acte terrorista i al final ja sabem tots de què anava tota la història (a la xarxa hi ha per vendre i regalar...).
Este percherón lo resiste todo. Por eso se rie.
A fin de convertir la corruppta en víctima