Barceló, Ensenyat i Noguera són elegits com a caps de llista de MÉS
Biel Barceló, diputat i actual portaveu de la formació ecosobiranista, ha dipositat el seu vot al centre Flassaders de Palma. | J. Morey
MÉS per Mallorca ha celebrat aquest dissabte el seu procés obert de primàries per triar les llistes electorals al Parlament Balear, el Consell de Mallorca i l'Ajuntament de Palma dels pròxims comicis municipals i autonòmics de 2015.
Biel Barceló, actual portaveu de la formació, ha sorgit elegit com a cap de llista a la cambra balear amb un 91,13% dels vots. Per part seva, Miquel Ensenyat, batle d'Esporles, ha sorgit elegit per encapçalar la llista al Consell amb un 92,92% dels vots. A Palma, Antoni Noguera ha estat elegit per encapçalar la llista a Cort amb el 84,24% dels vots, mentre que Joan Josep Pasqual només n'ha assolit el 14,25%. A més, un 1,51% ha votat en blanc.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El nou director d'IB3 es desfà de la sèrie 'Norats' sobre dos mallorquins perseguits pel franquisme
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
no, en LLadó no volia abandonar, però davant la pressió dels militants, no va tenir més remei, per això va esperar el temps necessari per assegurar-se un bon retiro. Ell també és el pare de Son Espases, com tots. Aquí no hi ha verges i en LLadó no en té res. Així va anar. Lladonista abeurat. Manacorí a sou.
Tu mateix ho dius, va abandonar cadireta abans d'hora per què els socis no complien els objectius previstos. No sé quin llibre t'has llegit tu, però deu ser d'un autor ben xerec.
Però si en LLadó va estar governant més de 2 anys amb UM, (que li asseguren seguir cobrant del Consell més cobrar del partit, cosa que dur fent des de temps immemorials), sabent a més que eren uns corruptes, de la mateixa manera que va fer possible SON Espases, idò en voleu més, té un historial que dins el seu paritit en podrien fer un llibre d'ell. Només basta dir que s'ha carregat tota la militància només queda ell i els quatre cusets que cerquen mamar d'ell.
És ridícul que alguns acusin en Lladó d'estimar més la cadireta que el país. Més aviat seria just al contrari tal i com va demostrar durant el Pacte de Progrés, negant-se a compartir govern amb una UM que vessava corrupció. En castellà diuen "Cree el ladrón, que todos son de su condición".
I el que no m'agrada gens és aquest sistema de cremallera, en el qual has de votar tants homes com dones. No poder votar a qui et doni la gana no és democràtic.
Totalment d'acord amb en vgvcgsahb. A mi, que no m'agrada aquest candidat, no em va quedar altre remei que dipositar la papereta en blanc. Ni tan sols vaig tenir l'oportunitat de votar NO. Així és impossible que no guanyin. Això no és notícia.
és l'hora de les CUP, gent nova, jove i que no s'aferri a les cadires.
Ho crec que han estat elegits si a les seves paperetes a part de sortir el seu nom exclusivament, domes hi havia un recuadre on domes podies marcar SI, el NO, ni hi era i pel que se veu no se l'esperava. UN PARIPE DELS BONS