Notícies relacionades
El debat d'avui s'articula com un examen a la gestió de José Ramón Bauzá. A la imatge, el president del Govern a l'edició de l'any passat.

Polí­tica

Sus a un debat de política general al Parlament en clau electoral

El debat de política general d'aquest dimarts al Parlament tendrà un eminent caràcter electoral. I és que ja falten molts pocs mesos pels pròxims comicis autonòmics i municipals que dirimiran l'any que ve si a les principals institucions illenques s'esqueixa el predomini absolut del Partit Popular, davant una esquerra que avança però roman fraccionada. Prem aquí per veure les intervencions al Parlament

A. Agüera21/10/14 0:00

José Ramón Bauzá parlant al debat de política general del Parlament.

Polí­tica

Bauzá destaca que el Govern ha pagat 1.344 milions de 250.000 factures pendents

El Govern balear ha abonat a través dels seus tres plans de pagament a proveïdors un total de 1.344 milions d'euros corresponents a 250.000 factures pendents de pagament corresponents gairebé totes a la passada legislatura.

Agències/dB21/10/14 0:00