Notícies relacionades
Imatge del menorquí.

Polí­tica

“Bauzá és l'Esperanza Aguirre balear”

El diputat menorquí del grup MÉS, Nel Martí, ha denunciat que el president José Ramón Bauzá és tan proper a l'expresidenta madrilenya Esperanza Aguirre que “desobeeix, fuig i es burla de l’autoritat judicial”, en relació a la seva actitud amb la suspensió del TIL i l'última carta enviada per Educació.

A.A.02/10/14 0:00

El cap del Govern, ahir al Parlament.

Polí­tica

EU qualifica Bauzá com «un antisistema d'extrema dreta»

L'últim ple del Parlament deixà interessants reflexions del president del Govern, José Ramón Bauzá, especialment pel que fa al seu compromís amb mantenir el trilingüisme, tot i la suspensió cautelar decretada pel TSJIB.

A.A.01/10/14 0:00

La consellera d'Educació, Núria Riera, al seu primer plenari al Parlament exercint aquest càrrec.

Polí­tica

Educació recomana als centres amb projecte TIL aprovat que el segueixin aplicant

La Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats ha emès una nota en la qual recomana als centres que tenguin el seu projecte TIL (PTIL) aprovat per al present curs que el segueixin aplicant.

A. Agüera01/10/14 0:00

Document que ha enviat el Govern.

Polí­tica

Educació envia instruccions del TIL sense signatura per evitar ser acusats de prevaricació

La Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats ha enviat una nota informativa als directors dels centres educatius de Primaria i Secundària de les Illes Balears, als representants de les APIMAS i famílies d'alumnes, als representants sindicals del sector educatiu i als ajuntaments.

C.Polls01/10/14 0:00