Notícies relacionades
Nombroses camisetes verdes escridassen el Govern davall la pluja per la seva determinació de seguir amb el contenciós judicial que defensa la viabilitat del TIL.

Polí­tica

FECCOO i UGT insten Educació a posar punt urgentment a la «incertesa» dels centres

La Federació d'Ensenyament de Comissions Obreres (FECCOO) ha reclamat aquest dijous a la Conselleria d'Educació que organitzi una trobada urgent per donar resposta a tots els sectors de la comunitat educativa i explicar com queda ara el conflicte a les aules, després de les sentències del TSJIB i la incertesa generada. A més, UGT vol que el Govern emeti una instrucció de mínims per al present curs.

A. Agüera25/09/14 0:00

Acte de suport als directors d'institut expedientats. La imposició del TIL esdevé un apartant destacat dins l'estudi de FADESIB presentat avui.

Polí­tica

Dos terços dels directors d'institut puntuen entre '1' i '2' els responsables d'Educació

Els directors de Secundària han publicat un primer informe sobre l'estat de l'educació al seu nivell formatiu amb moltes variables, on destaca que la gran majoria de directors censuren la gestió dels responsables de la Conselleria, o que a un terç dels centres hi ha "deficiències estructurals que poden afectar la seguretat".

A. Agüera24/09/14 0:00

Imatge de la celebració d'aquest dimecres de l'IES d'Artà.

Polí­tica

Celebració als centres educatius per les sentències contra el TIL

Els centres educatius han aprofitat el dimecres de l'Embut per celebrar les sentències contra el Decret que regula el Tractament Integrat de Llengües (TIL). Si el teu centre també ha celebrat les sentències, fes-nos arribar les fotos a digital@dbalears.cat.

C.P.24/09/14 0:00

Concentració d'aquest dimecres al Consolat de Mar.

Polí­tica

El Govern decideix recórrer les interlocutòries que suspenen l'ordre d'aplicació del TIL

El Govern de José Ramón Bauzá ha decidit recórrer les interlocutòries que suspenen l'ordre d'aplicació del TIL. Així ho ha anunciat la portaveu del Govern, Núria Riera, en roda de premsa.

C.Polls24/09/14 0:00