José Manuel Ruiz, actual director general d'IB3, serà qui molt probablement encapçali el cartell electoral del PP a l'Ajuntament de Calvià. | Arxiu
José Manuel Ruiz, actual director general d'IB3, serà qui molt probablement encapçali el cartell electoral del PP a l'Ajuntament de Calvià en els comicis municipals del pròxim mes de maig. El consens per substituir a l'actual batle, Manuel Onieva, és molt ample.
Ruiz ha passat, en poques hores, d'estar pràcticament descartat com a possible candidat a la batlia, a perfilar-se com el màxim, sinó únic, favorit a aconseguir-la. Aquest escenari es consolida plenament després que divendres el gerent local del partit i de l'empresa pública Calvià 2000 i la tinent d'alcalde Cristina Tugores renunciassin a postular-se.
Consens
Els candidats que han renunciat a presentar-se donen el seu suport a Ruiz. El consens és molt ampli, però no total. L'edil Esperança Català, segons sembla, manté la seva intenció de lluitar per convertir-se en candidata. Tanmateix, els suports amb què compta, més enllà del gerent de l'Ajuntament de Calvià, Víctor Fernández, són més aviat escassos, sobretot en comparació als que té Ruiz.
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mes desgracia per a els calvianers!
I qué hem de mirar de la PP3, si tots els seus programes son un nyarros que fan mal de cap?
Una prova més de la "pluralitat", "neutralitat", "professionalitat" de PPP3 Jo del primer moment que va caure en mans dels feixistarros ePPañyols la vaig DESSINTONITZAR