Veus de la societat civil i l'esquerra condemnen la massacre de civils a Palestina
Efectius de Taula per Palestina al plenari de l'Ajuntament de Palma, on es féu un minut de silenci en memòria de les víctimes. | Joan Torres.
Palma02/08/14 0:00
La coalició econacionalista MÉS, diversos regidors socialistes de Cort i l'organització Taula per Palestina han estat alguns dels sectors que aquests dies han aixecat la veu des de les Illes clamant perquè s'aturi la sagnia de morts a Gaza, tres setmanes després que l'exèrcit israelià emprengués l'operació Marge protector, que de moment deixa més de 1.500 morts, la majoria civils.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.