La consellera d'Educació, Joana Maria Camps, fa via per solucionar les diferències sorgides fa dos dies amb la Fundación Nacional Círculo Balear (FNCB).
Després que l'organització denunciés dos casos de suposada discriminació lingüística a l'escola i a l'institut de Campos, la Conselleria va fer públic aquest dimarts un comunicat on s'explicava que Inspecció Educativa no havia detectat cap irregularitat. A més, els alumnes acabats d'arribar, i que no entenien el català, havien rebut els reforços educatius corresponents.
Ara bé, just l'endemà d'aquest comunicat, Camps ha anunciat al Círculo que es reunirà aquest divendres a les 16 hores amb el president de FNCB i amb la família afectada.
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ocorreix que tots ells son socis del Slrulo Balear. Per això tenim aquesta gent "tan preparada" ocupant llocs de responsabilitat. Se´ls va oblidar dir-ho als votants quan fèien campanya.
ës patètic i trist, veura a tot el PP bauear agenollat davant els fanatics antibalears del Siorculo. I això demana el vot per Bauears??
Què els hi dóna el Círculo que perden els papers per seguir-lo? Són capaços d'aguantar LA IMMENSA MAJORIA de la comunitat educativa en contra, però a la mínima que diu el Círculo, ja corren. Per què? Què deuen guanyar posant-se de part de la ÍNFIMA MINORIA?. No em cap dins el cap. L'unic que sé cert és que tot açò FA PENA.
Ankawa Camps, ankawa !!!
(S'ha de llegir amb els accents marcats, per bé que alguns són incorrectes; més: la paraula catxerulo figura al DIEC i és sinònim d'estel, miloca...). Per parlar amb el Sircúlo -quan no parla amb ningú més- veim que l'ataca l'estrés: Kuanamari perd el "culo". Vola com un catxerulo per l'espai de la incultura. Per allà res no l'atura: L'acompanya n'Estarellas! Són l'enveja de parelles del temps de la Dictadura. Quines ganes de ruptura! Ja hauríem de ser pel maig i arruixar-los amb un raig de democràcia ben sana. Fan els que els dóna la gana, però ja hem fet un assaig: els queda mig any i escaig per seguir fent la destrossa. Noltros llevarem la brossa i ho deixarem tot ben net. Esperau-vos un poquet, que la vos farem ben grossa!
Es veu que tenen por a que VOX els llevi vots.
De cada vegada és més clar que el PP quedarà trepitjat a les eleccions del 2015. El Círculo són quatre rates oxigenades. La majoria social la tenen en contra. Fan oi al rei porc. Però hem de fer molta feina perecollir els fruits de la tasca ben feta dels mestres.
I els sindicats venuts li firmen pactes i li donen besades!
Petrefaccio total!
Escola no en TREPITJA ni una, ara correr darrera els ... del sirculo, fa una viada. Com pot ser consellera d'educació i amb els ùnics que es reuneix es amb els antieducació. La gent que només funciona amb denuncies sense cap fonament.