Les famílies que escolaritzen per primer pic continuen apostant majoritàriament pel català
Les famílies que escolaritzen per primera vegada als seus fills al sistema públic balear aposten per segon curs, després de l'entrada a les aules de la lliure elecció de llengua a l'ensenyament primerenc, majoritàriament pel català, en un 77% dels casos.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Anar pes carrer, escoltar tothom xerrant en castellà i encara haver de sentir gent que diu que es mallorquí desapareix per cupa des català... Necessitam més assossiacions, i voluntaris per sa llengua! Xerram es Mallorquí, es Català de Mallorca!!! Lluitam per sa nostra llengua!
Talibauzán, ho has llegit, això? Cada escopinada d'odi teva contra el català aconsegueix cent nous partidaris del nostre idioma. 77% I que no és guapo això? HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!!!!!!!
Els mallorquins som un poble indestructible. Españistan no sap què ha de fer per esborrar-nos de la faç de la Terra. I lo millor de tot és que com més ho intenta, més ens deixondeix i mes ens engresca en la nostra lluita per la independència de la nostra terra. VISCA MALLORCA LLIURE!
Com si és no mes una família...ah i no s'ha de confunde triar una lengua a teñir por als professors i les se es relaciones amb nostres fills...
2652 sol·licituds en castellà són encara manco que els votants del partit de la "fundación nacional círculo balear". Hi ha alguns imbècils monolíngües castellanoparlants, disculpau, no és un insult ni una generalització, que creuen no és bo estudiar una altra llengua espanyola distinta del castellà.
Y un huevo catalufo
Clar que si! Jo tenc molts companys que han vengut de la península castellanoparlant i estàn encantats de que els seus fills estudiin en Català. Tota la gent culta i progressista està a favor del Català, vengui d´on vengui i malgrat tenguin pensat anar-se´en un futur, perque és riquesa i més oportunitats.de feina.
Si la Conselleria diu que és un 77%, seguríssim que deu tornar a ser més d'un 80.