Judici i concentració de suport avui, pels dos detinguts del 15M
El Jutjat Penal número 1 de Palma jutjarà avui a partir de les 12 hores, als dos 'indignats' que el 3 de juliol del 2011 van ser detinguts durant una protesta contra el desallotjament de les persones que durant aquests dies van decidir acampar a la Plaça d'Espanya en pro del moviment 15M.
La Fiscalia demana un any de presó per als dos indignats detinguts després del desallotjament de la plaça d'Espanya
La Fiscalia sol·licita un any de presó i una multa de 720 euros per als dos 'indignats' que el 3 de juliol del 2011 van ser detinguts durant una protesta contra el desallotjament dels qui durant aquells dies van decidir acampar a la plaça d'Espanya a favor del moviment 15 M. En concret, se'ls acusa d'un delicte de desobediència greu i resistència i d'una falta de lesions. De fet, el jutge instructor, mitjançant un acte ha acordat l'obertura del judici oral contra els inculpats Ll.C.M. i J.C.Q., els qui segons el Ministeri Públic van desplegar una resistència activa contra els agents de policia quan aquests es trobaven dispersant els 'indignats'.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart