Notícies relacionades
PP: "La campanya contra els comerços de la targeta blava recorda als temps dels nazis"
El PP ha assegurat aquest dilluns que la campanya que s'ha fet contra els comerciants que formen part del llistat de botigues que fan descomptes a través de la targeta blava dels populars «recorda als nazis quan posaven estrelles de David» en els establiments dels jueus.
La Confederació de Comerç diu que el més assenyat és retirar la targeta blava
La Confederació Balear de Comerç (CBC), que engloba Afedeco, Pimeco, Ascome i Pimeef, considera que «el més assenyat, per la polèmica que s'ha generat, és que es retiri el projecte de la targeta blava i s'evitarà, amb això, més conflictes», afirmava ahir el president de la CBC, Bartomeu Servera.
Garzón creu que la targeta blava pot suposar «frau electoral»
L'exjutge Baltasar Garzón ha avisat que la targeta blava del PP balear de descomptes és «jurídicament complicada» i podria suposar fins i tot «frau electoral».
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart