El còmic, editat per l'Assemblea de Docents, crítica les polítiques educatives duites a terme pel Govern Bauzá al llarg de la legislatura. | Assemblea Docents

TW
14

L'Assembla de Docents de l'IES Son Ferrer va negar divendres que el còmic 'El tentacle de les Tenebres' s'hagi repartit entre els estudiants, tal com asseguraren diversos mitjans de comunicació. Els docents, que qualifiquen la informació de “mentida”, reclamen una rectificació.

L'Assemblea assegura que “en cap moment” la informació va ser contrastada i que només està fonamentada “en falses acusacions aparegudes a les xarxes socials”. Afirmen, a més, que són conscients que el contingut del còmic, que crítica la política educativa del Govern i el Círculo Balear, “està adreçat a adults”.

Els docents afirmen que aquests tipus de notícies semblen tenir per objectiu “l’enfrontament amb la resta de la societat” i que no deixen de ser, a parer seu, “calúmnies i difamacions”. És per aquesta raó, que els professors reclamen “una rectificació”.

Drets dels menors
Per part seva, l'Institut de Política Familiar de Baleares(IPFB) assegurà que el còmic ha estat denunciat davant de l'Oficina de Defensa de Drets del Menor (ODDM) del Govern. Consideren que, si el còmic s'ha repartit entre els estudiants, s'hauria produït una “vulneració dels drets del menor”.

L'IPFB assegura que es mantindran “vigilants”, ja que, segons afirmen, “no es pot passar per alt l'intent de polititzar les aules utilitzant unes legítimes reivindicacions”.