Pastor: «Bauzá vol eliminar els Consells perquè li fan nosa les senyes d’identitat»
Imatge d'arxiu del diputat no adscrit parlant amb la cap de l'oposició, Francina Armengol. | Pere Bota.
Palma12/03/14 0:00
El diputat no adscrit i vicepresident del PI, Antoni Pastor, mostrà ahir al Parlament preocupació per les intencions expressades algun pic pel Govern de reduir el tamany i les competències dels Consells insulars. Per a Pastor, si això finalment es materialitza, serà un fort cop a la confiança de la ciutadania cap als polítics i les institucions. No de bades, els Consells són, juntament amb els consistoris, els “més propers als ciutadans”.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Me pregunto qué "señas de identidad" buscaba Pastor en Argentina con el caso Mapau. El típico alcalde que vive por encima de sus teóricas posibilidades, abanderado de la época de Matas, impune (como tantos otros) de sus trapisondas... ahora viene a darnos lecciones.
Els consells fan falta i eliminar-los seria anticonstitucional.
En Pastor va quedà ben retratat, amb la nova llei del sòl.
pastor, que ya te conocemos, vividor... Igual a los pancas los engañas, pero a la gente normal, no.
A Bauza li sobra tot. Ell que comandi i quatre "mandaos", per allisar-li el pel. I NADA MÁS.