Notícies relacionades
Bauzá i la seva comitiva, aquest diumenge a les parades de l'avinguda Antoni Maura de Palma.

Polí­tica

Un ciutadà a Bauzá: "Hipòcrita"

El president José Ramón Bauzá, acompanyat pel vicepresident i conseller de presidència, Antoni Gómez, visità les parades del Mercat Artesà instal·lat a Palma, dins el programa del Dia de les Illes Balears 2014. En un moment del recorregut, Bauzá fou increpat amb un "hipòcrita".

dBalears03/03/14 0:00

Bernat Joan i Marí

Opinió

Votació en bloc?

Les reaccions posteriors a la votació a favor de les prospeccions petrolíferes dels diputats balears del Partit Popular al Congrés dels Diputats han convertit en encara més esperpèntica l’esmentada votació. Comentaré, per tant, només alguns dels aspectes que personalment consider esperpèntics o kafkians, tot i que consider que encara n’hi ha més. Un article com aquest no pot abastar la magnitud de la tragèdia.

Bernat Joan i Marí02/03/14 0:00

Fotomuntatge de Joves per Menorca.

Estat Espanyol

El PP rebutja al Congrés la petició de paralitzar les prospeccions

El Partit Popular ha rebutjat al Congrés les propostes de resolució del PSOE i l'Esquerra Plural que reclamaven aturar les prospeccions petrolieres a la mar Mediterrània, i que a més de les Balears es preveu que puguin dur-se a terme a prop de les costes valenciana, canària i andalusa.

Agències/dB28/02/14 0:00

Capçalera de la manifestació que dissabte recorregué Palma en contra de les prospeccions petrolieres.

Estat Espanyol

Rajoy: "les prospeccions petrolieres són positives"

El president espanyol, Mariano Rajoy, ha justificat avui al Congrés les prospeccions petrolíferes emparant-se en el fet que Espanya és un estat pobre en hidrocarburs i té la balança energètica més deficitària de tota Europa. En aquest context, la portaveu del grup parlamentari popular, Mabel Cabrer, ha celebrat les paraules del líder del seu partit.

Agències/dB26/02/14 0:00