Notícies relacionades
Trenta feministes interrompen l'ofici a l'església de Sant Miquel de Palma contra la llei Gallardón
Devers una trentena d'activistes interromperen aquest diumenge al migdia l'ofici religiós que es desenvolupava a l'església palmesana de Sant Miquel, amb crits i missatges escrits contra la reforma de la llei de l'avortament que promou actualment el govern espanyol.
Pintada amb sang de les Brigades Feministes al Bisbat contra la Llei de l'Avortament
Les Brigades Feministes de Palma han pintat amb sang menstrual la façana del Bisbat de Mallorca com a protesta a la reforma de la Llei de l'avortament. Les Brigades s'han autoatribuit l'acció a través de les xarxes socials fent públic un comunicat on expliquen en detall com s'ha portat a terme l'acció.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català