Representants de la marea verda, presents al Fòrum Social de Porto Alegre
Les camisetes verdes illenques allargaran la seva estància al Brasil, ja que cap al final de la setmana prendran part al Fòrum Social Temàtic de Porto Alegre. Abans, els quatre integrants de l'Assemblea de Docents de les Illes i la Plataforma Crida aprofiten al màxim la cita educativa de Canoas, que avui acull la jornada de cloenda.
MÉS creu que Educació s'extralimita aplicant la Llei de Símbols
El grup parlamentari MÉS ha avançat que adreçarà preguntes parlamentàries a Educació al voltant dels fets denunciats pel sindicat UGT, una situació que consideren “greu”. A més, veuen inacceptable que la Conselleria ordeni retirar pancartes dels centres, com ha passat en el cas del CEIP Sa Bodega, a Eivissa.
Els docents de Balears estenen la seva crida fins al Brasil
Representants de l'Assemblea de Docents i la Plataforma Crida assisteixen des d'ahir al Fòrum Mundial de l'Educació, a Canoas, Brasil, per discutir sobre temes educatius fins al dijous, 23 de gener.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El nou director d'IB3 es desfà de la sèrie 'Norats' sobre dos mallorquins perseguits pel franquisme
- Tomeu Martí respon a les pressions i amenaces de Vox