#16S: vaga indefinida a l'educació
Els docents constaten que la primera part del curs ha estat «caòtica» i que el TIL "no s'està aplicant"
El Comitè de Vaga de l'Assemblea de Docents ha realitzat aquest matí una roda de premsa davant de la seu de la Conselleria d'Educació en la qual han fet un balanç de l'actual situació de l'ensenyament a les Illes, la qual han definit de "caos".
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En Jaume Sastre és un patriota i un heroi.
Endavant, mestres i professors! Sou un exemple de coratge civil! El poble mallorquí i balear no renegat està amb tots vosaltres. Amb la vostra fermesa i perseverança heroica, esbucarem el feixisme espanyolista. La denúncia de l'atac franquista de la dictadura espanyolista d'en Talibauzán contra la llibertat d'expressió i contra els símbols històrics de la nostra Pàtria, ja arriba a l'ONU. El món civilitzat es va unint contra la barbàrie feixista. Visca Mallorca lliure!
Esper equivocar-me però quan l'Assemblea de Docents no sigui d'utilitat per als seus interessos, en Jaume Sastre la posarà a parir.
Si n'hi hagués hagut més com en Jaume Sastre ara no estaríem com estam.
En j. Sastre es una gran persona, un poc cridanera, pero es fort, no molla, i es un gran patriota.
Jo era dels que pensava que Sastre era un exagerat, però desgraciadament, el temps li ha donat la raó.
Pensau que per a la Conselleria, com més malament anirà, millor. A aquestes altures algú pot pensar per un moment que la Conselleria ho fa pel bé de l'Educació ???? S'ha de ser molt ingenu per pensar-ho. Idò ja ho sabeu com pitjor vagin les coses més contents estaran el polítics, per tenir excuses de mal pagador. L'únic que volen fer a llarg plaç és enfonçar l'escola pública, per tal de privatitzar i afavorir els seus.
Que consti que vol ser una crítica constructiva i el meu suport a la lluita de tota la comunitat educativa.
Em sap greu per l'Assemblea de docents, però una entitat que té al xenòfob Jaume Sasttre com a un dels seus repressentants perd tota la credibilitat.
Molt be docents. Amb tota la gent que parlo ( i per la meva professio es molta ) esta amb voltros.