Noves Generacions del PP contra Joventuts Socialistes
El president de Noves Generacions del Partit Popular, Andrés Ferrer, ha instat al secretari general de Joventuts Socialistes, Nino Torre, “a no donar lliçons” al Govern Balear ni al seu president, José Ramón Bauzá, després de les declaracions del líder socialista contra la implantació del Decret de llengües a les escoles i instituts. Ferrer ha recordat que les Joventuts Socialistes no va fer absolutament res, “ni van obrir la boca” durant la passada legislatura, “quan un de cada dos joves va perdre la feina i es van multiplicar les xifres d'atur juvenil”.
Per la seva banda, el vicesecretari d'Acció Política de NNGG, Sergio Rodríguez, ha criticat que Torre acusi el Partit Popular de no complir el seu programa electoral, quan l'únic programa del Partit Socialista és intentar per tots els mitjans que el PP no governi i en cas de no aconseguir el seu objectiu, implantar la política del “no a tot”. Rodríguez va recordar que el Govern presidit per José Ramón Bauzá va rebre a les urnes el suport més gran de la història a l'arxipèlag.
Finalment, Ferrer ha recordat a Torre que l'estat de benestar no és un invent de l'esquerra, sinó un èxit de tots els ciutadans i dels diferents governs de la democràcia, i que és el PP el que, amb una “política seriosa i responsable”, ho ha fet viable, després del pas dels socialistes pel govern i del “malbaratament al qual ens tenen acostumats cada vegada que tenen la responsabilitat de governar”.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquest paio sembla una fotocopia de José Antonio Primo de Rivera..........
Vergonya li hauria de fer defensar les polítiques d'aquest desgovern, que afecten als mes desfavorables com som els estudiants. impresentable!
Quines pintes te aquest tipo !!!!!, sols li falta el bigotet retallat dels costats per recordar-me a "no se qui". I això és el futur de la política, i això és el present del PP: l'extrema dreta.
Andrés Ferrer, no és un d'aquests ultres que se'n varen anar a la manifestació de la “Plaza Colón” de Madrid en contra del Tribunal dels Drets Humans? Quina peça!
Joder, tío. Ese corte de pelo......por Dios....que alguien haga algo.
No, idò jo trob que n'hi pot donar qualsevol de lliçons a en Baussà. Només per començar, llegir-li la cartilla perquè falta molt als plens.