El secretari autonòmic d'Educació, Guillem Estarellas, es relaxa navegant per aigües del Trenc mentre el sector educatiu prepara la vaga d'aquest setembre.
La revista Ressò de Campos recull al seu número 232 del mes d'agost, una instantània del polític del PP prenent el sol a coberta del seu llaüt.
Com comenta la revista, el “dolce fare nienete” del qui en realitat és el conseller d'Educació a l'ombra de Joana Maria Camps, contrasta amb l'agitat moment que viu el sector educatiu.
El secretari autonòmic d'Educació es relaxa navegant, mentre els professors preparen la vaga
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
31 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Però aquest, no hauria d'estar a la presó?
Pareix un porcellot rostit!
Aquest altre "sin complejos" convé que es posi a dieta. redell quina butza!!
El PP imposa el seu model educatiu sense convèncer ni negociar amb ningú. Ni pares (CAP associació hi està d'acord), ni empresaris del sector (CAP associació hi està d'acord), ni treballadors (CAP sindicat hi està d'acord), ni alumnes (CAP associació o sindicat hi està d'acord), ni partit polític (CAP partit li dóna suport), ni experts (CAP expert el hi dóna suport) tampoc li donen suport alguns dels seus representants als Consells escolars, ni alguns dels seus batles, etc. etc. Tot això durarà el que durin en Bauza, na Camps i n'Estarellas, els quals seran una simple anècdota històrica, ja que els hi queda molt poc temps. Mentres, noltros, els professionals, diguin el que diguin, seguirem defensant la nostra llengua i la nostra cultura. No tindran prou inspectors, ni prou força per fer tòrcer el braç a tot un poble. Ells, i els seus miserables opinadors quedaran com un apunt a la història de la infàmia. Si el franquisme no fou capaç de destruirnos, moltíssim menos ho faran aquesta colla de pirreumes.
Els pares només han de fer una simple prova. Contar en anglès una història al seus fills, en acabar, demanarlis que diguin què han entès. Desprès imaginau el que podrà entendre o aprendre d'una classe de matemàtiques en anglès, i aquest serà el resultal de la imposició dictatorial del TIL. Fa vergonya que un partit imposi les seves idees sense arribar a consensuarles amb NINGÚ, i que a sobre pagui a un grup d'opinadors miserables dedicats a insultar a tots els que no pensen com ells i a menysprear als mestres. Vergonya, cavallers, vergonya.
Aquest personatge acabarà a la presó. Segur!
No importa emprar tants nicks (amb anglès) diferents. Es coneix que ets la mateixa persona per les faltes d'ortografia que fas i per enviar 4 comentaris seguits. . No saps escriure la teva llengua (supòs) i vols xerrar d'angles... Ves a prendre pel sac.
Dioclecià va triar un títol nou per a ell mateix i es féu anomenar Dominus et deus. No se l'havia de veure en públic, i s'exigia una audiència per parlar-hi, tenia cerimònies elaborades en les quals s'exigia que el visitant es prostrés i mai no mirés l'emperador, i permetia potser besar l'extrem de les seves robes. D'aquesta manera creava una dignitat remota, misteriosa, teocràtica i autocràtica. Tal qual en Bauzà.
Els que ataquen els docents públics perquè diuen que tenen molts de privilegis i defensen a Guillem Estarellas: dir-los que Estarellas és un docent públic que s’estima més estar col•locat de secretari autonòmic. --------------- Sabeu perquè han creat una plaça nova, la de secretari autonòmic, si ja hi ha directors generals, consellers, assessors, personal de lliure designació, personal eventual? (Totes aquestes places són a dit!!) (Això suposa + Despesa Pública) -------------- Sabeu la diferència de sou que té treballant de secretari autonòmic en lloc de exercir com a docent públic que és la seva plaça? (+ Despesa Pública) ---------- Sabeu que a la seva plaça de docent han hagut de contractar una persona interina? (+ Despesa Pública) ---------- Sabeu que gràcies a que l’han col•locat de secretari autonòmic consolidarà un important complement que cobrarà tota la seva vida? (+ Despesa Pública) ----------- Sabeu que té tres secretàries personals? Perquè n’ha de tenir tantes? (+ Despesa Pública). No sé les altres, però n’hi ha una que només atén als ciutadans en castellà ---------- Sabeu que quan al maig el varen nomenar secretari autonòmic se’n va anar tot d’una de vacacions? ----------- Sabeu que ara ha tornat tenir vacacions? Sabeu quantes vacacions ha gaudit durant els pocs mesos és secretari autonòmic?
Dioclecià, la pólitica és un dret, més encara, una obligació, que té qualsevol ciutadà.No només els que militen a un partit han de fer política, així ens va amb aquestes idees franquistes