Els professors d'Eivissa recolliran signatures per celebrar una assemblea per convocar la vaga
La Coordinadora de Professorat Preocupat d'Eivissa durà a terme una campanya de recollida de signatures per aconseguir la convocatòria d'una assemblea on es decidirà si els docents de les illes van a la vaga el mes vinent de setembre.
Segons han informat des de la Coordinadora, la campanya començarà aquest dijous 22 d'agost al matí, al passeig Vara de Rei, mentre que a la tarda tindrà lloc a la plaça de Sant Miquel. Posteriorment, la campanya es durà a terme de l'1 al 5 de setembre, quan la majoria de docents ja s'hauran incorporat a les seves places.
La portaveu Maria Antònia Marroig ha explicat que la campanya servirà per convocar l'assemblea on es decidirà si els professors organitzen algun tipus de protesta el pròxim mes. «A Mallorca, des de fa unes setmanes ja s'està duent a terme la campanya, que només va dirigida a docents en actiu», ha insistit.
«Tenim diverses reivindicacions. La primera és que la Conselleria d'Educació ens escolti, perquè estem demanant reunions amb responsables de la Conselleria i les nostres sol·licituds han estat rebutjades. A més, rebutgem el TIL, per al Tractament Integral de Llengües, i tampoc acceptem el nou projecte educatiu del Ministeri, així com les retallades », han explicat des de la Coordinadora.
La portaveu ha manifestat que «volem convocar la vaga directament els docents, sense que siguin els sindicats els que la promouen, ja que no tots els docents estan afiliats».
Marroig no ha descartat que la vaga es convoqui un cop iniciat el curs escolar, ja que «després de la campanya de recollida de signatures, amb el procés administratiu no tindríem temps de preparar-ho tot»
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.