vaga ensenyament setembre 2012
MÉS opina que la vaga de docents hauria d'espenyar les vacances de la consellera
La portaveu adjunta del grup parlamentari MÉS, Fina Santiago, ha demanat que la consellera d'Educació, Joana Maria Camps, no se'n vagi de vacances ja que «no ha fet el treball bén fet durant el curs escolar» i s'ha de quedar per a intentar evitar la vaga anunciada pels sindicats i possibles dimissions de directors d'institut en rebuig al decret de Tractament Integrat de Llengües (TIL).
vaga ensenyament setembre 2012
Cabrer diu que s'ha de complir el TIL, «perquè si no, això seria la selva»
La portaveu parlamentària del PP, Mabel Cabrer, ha defensat avui la legalitat de l'aplicació del decret del Tractament Integrat de Llengües (TIL), així com les sancions imposades per la Conselleria d'Educació a tres directors d'institut menorquins. La diputada popular explica que la normativa s'ha de complir «perquè si no, això seria la selva».
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- Emotiu i multitudinari acte de comiat a Pere Sampol
- Les Balears se salven de l'apagada elèctrica ocorreguda a la Península
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- Arriba a Mallorca l’obra més irreverent i antifeixista de la temporada, ‘Who the fck is Iribarne?’