El president de l'entitat espanyolista Círculo Balear no descarta esdevenir candidat a unes eleccions en un futur proper. Campos exercí aquest passat dijous de mestre de cerimònies a la conferència que impartí a Palma el president de Ciutadans i diputat al Parlament català, Albert Rivera.
En aquest context, el dirigent del Círculo apostà per la necessitat que una "tercera via política constitucionalista", com ho és Ciutadans al Principat, prengui força a les Balears. Nombrosos assistents a l'acte s'interessaren per la disponibilitat de Campos per a liderar aquest projecte, i per les seves respostes sembla que a aquest no li desagrada del tot la idea.
"Estam davant la fi d'un cicle en la forma de fer política a Espanya com ho demostren els continus escàndols protagonitzats pels grans partits. Espanya només es recuperarà si els nostres governants acaben amb la corrupció, democratitzen en profunditat el funcionament dels partits polítics, i reformen el model d'Estat per a plantar cara al càncer del separatisme que intenta enfrontar-nos entre els espanyols", defensà.
"No tenc dubtes que una altra opció política que connecti amb els ciutadans i que tingui les idees clares, apostant amb fermesa per elles, tindria representació parlamentària", sentencià. Campos deixà així en l'aire el seu possible futur en política.
Renovació
Per la seva banda, Albert Rivera considerà durant el seu torn de paraula que aquesta renovació política és un element cabdal del projecte que formacions com la seva es proposen dur endavant, i que sembla que ara el Círculo està disposat a impulsar.
"Els ciutadans han de prendre el poder per a poder donar valor novament a les institucions, als partits i al sistema polític. D'altra banda hem de donar solució a les tres crisis que hi ha a Espanya en aquest moment: la crisi de valors civils, una crisi política i una crisi econòmica molt forta. Tot això per a nosaltres passa per obrir aquesta nova etapa i reformar allò que no ha funcionat i reforçar allò que sí que ha funcionat".
Assistents
Entre els prop de 200 assistents que pagaren per a escoltar les paraules de Campos i Rivera hi destacà la presència del president del Cercle d'Economia, Alexandre Forcades, acompanyat d'alguns directius d'aquesta entitat. A més, hi hagué representants del Centre Empresarial de Marratxi, d'ASIMA, la Confederació del Comerç Balear, AUSBANC Balears, entre d'altres.
De l'àmbit polític es pogueren veure diversos diputats del grup popular, juntament amb militants d'UPyD i l'històric del PSOE Carlos Zayas. També hi hagué juristes, docents, membres d'associacions de pares d'alumnes, l'associació juvenil Estudiants Lliures de Balears, l'Acadèmia de la Llengua Balear, o l'escriptor Xavier Pericay.
24 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els defensors de la "rojigualda" es pensen ser els únics vius d´aquest planeta i tota la resta - som baneits- lo que sap fer aquest" sanyor" ho va mostrar a Son Real. Rivera i Campos, renegats de la seva terra i llengua¡ barco ¡ de paper d´aquell que empram per fernos net " es forat d´es cul".
CATALUÑA REGIONAL HISPANICA!!!AIXI SERA I AIXI QUEDARA!!!LES PECULIARITATS REGIONALS CATALANES ESTAN ESTRETAMENT LLIGADES ALS ORIGENS FUNDACIONALS DE LA NACIO I REINO DE ESPAÑA!!SOM UN SOL DESTI I UN SOL BLOG COMPACTE IL-LUMINAT PER LA IL-LUSTRACIÓ DE JOVELLANOS I GODOY!!!SOM UNA MATEIXA COSA,SI,SI!!!SOM UNA SOLA CULTURA!!AMB PETITES I MINISCULES DIFERENCIES!!!CATALUÑA REGIONAL ES DEU A ESPAÑA!!!LA SANG HISPANICA INVICTA CIRCULA PER TOT CATALUÑA I LES SEVES TRADICIONS MES PRIMITIVES!!ES UN SOL COS I UN SOL ESPERIT!!UNA SOLA LLUITA!!EL CARACTER CATALA, A COPS I SOVINT MERCENARI I VENUT AL MILLOR PAGADOR A COL-LABORAT ESTRETAMENT DURANT SEGLES AMB LA CONSTRUCCIÓ DE LA NACIÓ ESPAÑOLA!!!som part d´ella!!i per tant la sang catalana corre per la CULTURA DE GRAN HISPANIA AUGUSTA!!!SIGUEM RESPECTUOSOS AMB EL NOSTRE PASSAT I PRESENT!!SOM CATALANS-ESPAÑOLS!!
Joan: S´han equivocat en una lletra. No volien escriure docents, sinó dolents..
Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, haaaaaaaaaaa!.
Amenaça amb entrar en política. O havia sortit d´ella a qualque moment?.
Ciiutadansves un partit emergentbon encara no se dona sa corrupcio sistematicamen . Tots els qui hi estau en contra no sou democrates. Hi ha molts de fexistes per aqui. Si de color vermell.Oh que vos pensau que es facism nomes te un color o ens voleu predre per beneits?
Orgullosos d'ésser: ¡¡¡¡¡MALLORQUINS, BALEARS I MOLT ESPANYOLS! Salut i Força
Quins docents hi van assistir? Com no siguin gent d'USO, ANPE o CSIF, "sindicatos independientes" tots ells, no puc concebre que gent amb carrera pagui per escoltar segons què.
No vos n'heu de fotre d'aquests elements. N'hi ha d'altres tant o més beneits que ell i que li faran el ball, per desgràcia. És trist veure que els que es dediquen a "fer" de polítics (que no vol dir que ho siguin) no són més que uns aprofitats i uns oportunistes.
Fa uns quatre o cinc anys vaig tenir una discussió amb ell a una emissora de radio de Mallorca durant el programa. Li vaig dir a veure con se menjava això de "defender el mallorquín" parlant sempre només en castellà. Em va respondre: - ¡Yo puedo defender a los negros siendo blanco...! Al punt li vaig replicar: - Si, però vostè no pot tornar negre per moltes truites de melanina que es mengi, però parlar mallorquí, essent valencià i misser, i vivint sempre aquí, en mig any ja està a punt. Si vol... No ens prengui per beneits. I va callar. El seu col·lega a Catalunya, Albert Rivera, almanco parla el català QUAN LI CONVÉ. Com na Camacho. Aquest, ni això. En els fons ens pren per idiotes, ens infravalora i ens desprecía a les clares. Ell viu d'això fa anys.