La consellera d'Educació, Cultura i Universitats, Joana Maria Camps, ha assegurat aquest dijous que l'aplicació del decret del Tractament Integrat de Llengües (TIL) «no té marxa enrere».
vaga ensenyament setembre 2012
El Decret de Llengües "no té marxa enrere"
Així ho ha dit la consellera d'Educació, Joana Maria Camps, durant la visita a Menorca
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja estaría bé que aquest fanatisme irracional que apliquen contra el català, amb l'excussa del "programa electoral", l'aplicassin del que varen dir de que no apujarien els impostos, i ens están massacrant a pujades i creacions de nous impostos...major cinisme, i falsetat, imposible.
@Xoriguer: comparto. En este mundo todo puede cambiar
El que no tendrà és marxa endevant... d'aquí a uns mesos aquesta dona tornarà a la seva feina (intentar vendre pisos) i el TIL passarà de la paperera de reciclatge, a la planta de reciclatge de paper, on en feran paper de water. En definitiva, d'aquí a uns mesos ens torcarem el cul amb el TIL!
No hi ha res, res, en aquest món que no tengui marxa enrere.
sembla un biscuter
I tant que tendrà marxa enrere. Més aviat del que ella es pensa.
normalment intent ser respetuosa pero avui no puc estar mes d'acord amb Plash, CURTA!
Camps, No diguis "mai" "mai".
Curta!!
que els nostres nins i nines puguin parlar una tercera llengua amb fluïdesa, al PP l'importa un rave. el que volen es que la llengua castellana (la del Imperi) estigui per sobre de totes les altres i fiançar la gran pàtria espanyola, amb un sol poble, una sola llengua, un sol país, una cultura, una bandera. tota la comèdia de la capacitació acadèmica dels nostres fills es cinisme i un insult a les persones que realment voldríem una escola pública i de qualitat per a tothom.