TW
2

El PP, el PSIB i MÉS demanen que els 600.000 euros que han estat descoberts a un compte a Andorra a Bartomeu Vicens, presumptament procedents de la venda del solar de Can Domenge de Palma, s'han de retornar a les arques públiques, en concret al Consell de Mallorca.

Tant el Govern com l'oposició han coincidit en què aquests doblers ha de tornar a mans de l'administració pública i emprar-se en benefici dels ciutadans.

Després de la reunió de la Junta de Portaveus del Parlament celebrada avui, la portaveu del PP, Mabel Cabrer, ha manifestat el seu respecte a les actuacions i decisions judicials i ha opinat que aquests doblers "han de retornar".

En aquest context, Cabrer ha sol·licitat a la Justícia "celeritat" en les seves actuacions i "contundència".

Notícies relacionades

Per part del PSIB, el seu portaveu adjunt, Vicenç Thomàs, considera que "el normal" és que, si es demostra que aquesta partida es va obtenir de manera "fraudulenta" i procedeix de la venda del solar de Can Domenge, els doblers haurien de tornar a mans del Consell.

A més, Thomàs ha recordat que la venda del solar de Can Domenge va ser aprovada en el seu dia al ple del Consell de Mallorca gràcies als vots favorables d'Unió Mallorquina (UM) i del PP.

Pel portaveu de MÉS, Biel Barceló, és "indubtable" i "evident" que els doblers han de tornar a l'administració insular, si efectivament proven del solar.