Santiago afirma que "cada vegada hi ha més indicis que Cristina de Borbó estava implicada en la trama societària ordida pel seu marit, i que es va beneficiar econòmicament de les seves activitats presumptament il·legals".
"Els fets investigats són molt greus. I la passa del jutge instructor del cas de sol·licitar la declaració de la infanta Cristina en qualitat d'imputada incrementa notablement la gravetat del cas, i haurà de tenir conseqüències".
Canvis a la Família Reial?
La portaveu adjunta del grup parlamentari econacionalista ha declarat que encara que ells aposten per un estat republicà, «el rei podria presentar la seva abdicació per a donar una imatge de transparència o per a desviar l'atenció» i així «canviar la Família Real», que quedaria formada pel príncep Felip, dona Letizia i les seves filles.
La diputada explica que es podria plantejar aquesta hipòtesi encara que a ells «tant els hi és Joan Carles com Felip» perquè «quan se li dóna poder a una persona que no pot ser controlada, aquest s'usa de manera incorrecta».
Des de MÉS ha assegurat que consideren que «era difícil mantenir» la infanta «al marge» del cas Nóos ja que duia una «qualitat de vida molt alta» en ser una presumpta «beneficiària directa» a «totes les empreses que participava Urdangarin».
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Abdicació del rei i entrar en un període constitucional per anar cap a una República on es reconeguin les diferents nacionalitats que la conformen i el seu dret a decidir a tenir o no un estat propi, això és el què hauria de ser. Ja n'hi ha prou de monarquia borbònica.
Aquests personatges, per molt reials que vulguin ser, no són mereixeidors de cap títol i menys de duc de Palma.