En roda de premsa, Cabrer ha afirmat que si escau "tant en les formes com en el fons està clar i mantinc exactament el mateix", en relació a allò que va dir el passat 31 d'octubre, després de la Junta de Portaveus als passadissos de l'hemicicle.
A aquest efecte, ha insistit que el PP "està complint amb el codi ètic" i ha assegurat que encara que el president del Parlament, Pere Rotger, hagi estat imputat en aquest mateix cas, la imatge de la Cambra autonòmica no s'afebleix.
Sobre les acusacions vessades directament per part dels socialistes sobre la gestió que el seu partit està realitzant dels càrrecs imputats al cas Over, Cabrer ha rebatut amb un atac.
Segons la portaveu, el PSIB no li sembla "el més adequat per parlar quan ells tenen un imputat per presumpte finançament il·legal a la seva bancada", en al·lusió a l'expresident del Consell Insular d'Eivissa i actual diputat, Xicu Tarrés, que roman imputat al cas Eivissa Centre.
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Això no s'ho creu ni ella!
En general dimitir ès un doi si se està imputat. Vull dir que ès un doi estadístic segons qui siguin els fiscals i jutges instructors.
Veies!!!!! Després de veure la barra del batle d'Inca, que en Rodriguez se torna a presentar per presidir el partit a Palma, o sabent del tarannà dels populars a les illes, ara ens em de creure que aquesta curta dimitirà????? Na Mabel serà consellera, dirà que el seu llinatge demostra que l'illa és seva, i després si que en tendrem de mangantes bussejant i rodant vídeos a costa nostra.