El sindicat demanà que tots els càrrecs electes es redueixin entre un 20 i un 30% el sou, que se suprimeixin totes les dietes que perceben i que s'eliminin els assessors, perquè, a parer seu, "hi ha funcionariat competent" per realitzar aquestes tasques.
Per a avui a les 18 hores, estan convocades dues protestes en contra de les retallades al sistema sanitari balear. La primera serà una concentració convocada pels sindicats CCOO, UGT, SAE, STEI-i, CSI-F i FESITEES a la plaça d'Espanya. Els sindicats han demanat que tothom hi vagi vestit de negre en senyal de dol. De la seva banda, Cemsatse ha organitzat a la mateixa hora una manifestació que partirà del Parlament i acabarà al Consolat de la Mar. El col·lectiu ha demanat que el personal sanitari hi vagi amb la bata blanca. El vicepresident del Sindicat Mèdic, Miguel Lázaro, comentà que als hospitals de Son Espases i de Manacor s'han registrat noves dimissions de coordinadors i de la Comissió de Qualitat, respectivament.
Cemsatse també es mostrà contrari a la privatització dels hospitals d'Inca i Manacor i varen exigir, durant la roda de premsa d'ahir, una vegada més la paralització del tancament dels hospitals General i Joan March.• C. Polls
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ens hem d'unir i organtizar, amb accions aïllades no tenim força.
Hauríem de sortir TOTS al carrer a demanar exactament això i només això: una mamifestació amb un objectiu simple: fer-los tastar la seva pròpia medicina. I si no s'abaixen els sous, se suprimeixen les dietes, els càrrecs de confiança i els sous vitalicis, aleshores fer com els islandesos. Com a Fuenteovejuna, "todos a una". Som més nombrosos i els seus càrrecs depenen de nosaltres.
Jo en lloc d'un ERO, em posaria a denunciar els polítics que malbaratin els nostres diners, ja que ens roben. Per tant dur-los als jutjats. Crec que el PP s'hauria d'il·legalitzar per ser una banda de lladres!!!
Sí, seria interessant, tot i que encara ho seria més fer un ERO de banquers (i si fos de polítics i banquers i especuladors ja seria massa). Des polítics ineptes i/o corruptes que no han sabut aturar es peus an es banquers inútils i/o corruptes i tots plegats han fet es joc a tota casta d'especulador corruptor i mal entranyat, etcv. Però encara molt millor que un ERO seria wzpropiar-los tots es bens i dur-los a sa presó
tanmateix no ens escolten. Les paraules són debades. Cap donar-lis més ensurts com el de Manacor perquè escalivin i recapacitin.
Muy buena idea. Creo que sobran bastantes políticos.
SUSPENCIÓ DE PAGAMENTS A NES CONGRÉS HI HA NES PARLAMENT................................................................. AQUÍ NO HA DE COBRAR NI CRISTO EN PEL TARONJA EN NABEL
està clar que lo que més sobra són polítics! el problema es que quan tenim s'ocasió d'enviar-los a porgar fum no ho feim, ara n'hi ha molts que se'n panedeixen, però temps al temps......
no deixeu de lluitar, ànims i força a tots!