retalls a sanitat
Els metges i els infermers volen un “ERO de polítics”
Els treballadors del Joan March realitzaren un berenar reivindicatiu amb alguns pacients en contra del tancament del centre. | Ferran Aguiló - Teresa Ayuga.
Palma de Mallorca17/05/12 0:00
Cemsatse (Sindicat Mèdic i Simebal) reclamà ahir un "ERO (Expedient de Regulació d'Ocupació) de polítics i no del sistema sanitari", com asseguraren que està passant.
També a Illes Balears
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- Emotiu i multitudinari acte de comiat a Pere Sampol
- Les Balears se salven de l'apagada elèctrica ocorreguda a la Península
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- Arriba a Mallorca l’obra més irreverent i antifeixista de la temporada, ‘Who the fck is Iribarne?’
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ens hem d'unir i organtizar, amb accions aïllades no tenim força.
Hauríem de sortir TOTS al carrer a demanar exactament això i només això: una mamifestació amb un objectiu simple: fer-los tastar la seva pròpia medicina. I si no s'abaixen els sous, se suprimeixen les dietes, els càrrecs de confiança i els sous vitalicis, aleshores fer com els islandesos. Com a Fuenteovejuna, "todos a una". Som més nombrosos i els seus càrrecs depenen de nosaltres.
Jo en lloc d'un ERO, em posaria a denunciar els polítics que malbaratin els nostres diners, ja que ens roben. Per tant dur-los als jutjats. Crec que el PP s'hauria d'il·legalitzar per ser una banda de lladres!!!
Sí, seria interessant, tot i que encara ho seria més fer un ERO de banquers (i si fos de polítics i banquers i especuladors ja seria massa). Des polítics ineptes i/o corruptes que no han sabut aturar es peus an es banquers inútils i/o corruptes i tots plegats han fet es joc a tota casta d'especulador corruptor i mal entranyat, etcv. Però encara molt millor que un ERO seria wzpropiar-los tots es bens i dur-los a sa presó
tanmateix no ens escolten. Les paraules són debades. Cap donar-lis més ensurts com el de Manacor perquè escalivin i recapacitin.
Muy buena idea. Creo que sobran bastantes políticos.
SUSPENCIÓ DE PAGAMENTS A NES CONGRÉS HI HA NES PARLAMENT................................................................. AQUÍ NO HA DE COBRAR NI CRISTO EN PEL TARONJA EN NABEL
està clar que lo que més sobra són polítics! el problema es que quan tenim s'ocasió d'enviar-los a porgar fum no ho feim, ara n'hi ha molts que se'n panedeixen, però temps al temps......
no deixeu de lluitar, ànims i força a tots!