retalls a sanitat
Els sanitaris comencen la seva setmana de protestes
Per dijous hi ha convocades dues protestes i la consellera Castro diu que les “entén”, però que calia actuar
El malestar per les retallades anunciades el 20 d’abril en l’àmbit sanitari no s’aturen a l’hospital General. | T.A.
Palma15/05/12 0:00
El personal sanitari començà ahir una de les setmanes més mogudes de protestes, des que el 30 d'abril el Govern anunciàs una retallada de 95 milions d'euros a Sanitat.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El tren entre Palma i Llucmajor tendrà parades al Conservatori, Pere Garau, Coll d'en Rabassa, Platja de Palma, aeroport i Son Llàtzer
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quin disgust que li donareu a la consellera que aviat serà cessada! Pobreta, poc li ha durat l'alegria de tancar hospitals i d'abaixar el sou al seu personal!
Clar! Calia actuar apujant-se ella el sou! Per quan les dimissions?