«Gràcies per les innombrables mostres de suport i afecte rebudes que ens han animat i donat forces en aquests moments tan trists i difícils. Ens heu fet sentir molt acompanyats, honrats i tremendament agraïts», expressen els familiars, en una carta revelada per l'emissora Rac 1 a la qual ha tingut accés EuropaPress.
La família admet que el duc «està sent sotmès a una dura i incessant campanya d'assetjament i desprestigi social», encara que ressalten que el suport de la família és total i incondicional. «Els que el coneixem bé sabem que és una persona íntegra i bona, i tenim plena confiança en què la veritat sortirà a la llum quan això acabi», prossegueix.
La família reconeix que el camí fins a demostrar la innocència d'Urdangarin i recuperar la seva reputació «serà llarg», i que la declaració d'aquest dissabte davant el jutge de Palma que instrueix el cas és solament un primer pas. Ressalten que, per respecte al procés judicial, seguiran mantenint la discreció i ajudant el duc en el que necessiti.
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Assetjament? Els molesta no tenir impunitat, això és el problema. Si no volen desrestigi social, n'Urdangarín s'ho hauria d'haver pensat abans robar doblers a infants malalts amb càncer quan ell estava ja forradíssim. Ah,perdó, m'he oblidat el "presumptament". És que a la majoria dels mortals no ens acusen alegrement d'aquestes coses.