El jutge José Castro ha atès la proposta d'ajornament dels sospitosos pel cas Babel. | J. Torres.
El jutge del cas Palma Arena, José Castro, ha decidit ajornar fins al dissabte 25 de febrer la declaració com a imputat del duc de Palma, Iñaki Urdangarin, que inicialment havia estat citat per al 6 de febrer.
El magistrat atén així les peticions d'ajornaments formulades per diversos lletrats que al·legaven que en les jornades assenyalades per a la declaració dels seus representats tenien fixats prèviament altres compromisos judicials.
Així, Urdangarin, investigat pel presumpte ús irregular de fons públics per part de l'Institut Nóos quan ell n'era el president, haurà de comparèixer davant del jutge el 25 de febrer a les 9.00 hores.
Les declaracions de la resta d'imputats en aquest sumari, la peça 25 del cas Palma Arena, també han estat ajornades, amb la qual cosa el soci del duc de Palma a Nóos, Diego Torres, serà interrogat en dependències judicials l'11 de febrer, també dissabte, a les 9 del matí, i no el pròxim 5 de gener, com s'havia estipulat en principi.
Aquell mateix dia declararan Ana M. Tejeiro, Marco Antonio Tejeiro, Miguel Tejeiro i Salvador Trinxet, tots ells persones vinculades a l'Institut Nóos quan aquesta entitat va obtenir fons públics per serveis deixats per encàrrec dels governs de les Balears i del País Valencià.
Una setmana després, el 18 de febrer, declararan l'exdirector general d'Esports del Govern José Luis Pepote Ballester; l'exdirector de la Fundació Illesport Gonzalo Bernal i l'exgerent de l'Institut Balear de Turisme (Ibatur) Juan Carlos Alía.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.