Campanya electoral 20 NOV 2011
Els populars han guanyat abans de jugar el partit
Els 4.500 partidaris del PP que ahir ompliren el Palau d’Esports d’Inca donen per feta la victòria. Els dirigents del partit gairebé ignoraren el català
Just s'hi van veure onejar dues banderes espanyoles. | Ferran Aguiló - J. Morey.
Inca10/11/11 0:00
Mariano Rajoy i José Ramón Bauzá donen la victòria del PP tan per feta que ja ni tan sols no demanen prudència, tal com feien al maig. I el públic del míting d'ahir a Inca n'està tan segur que no va arribar a esclatar com en ocasions anteriors. Ho tenen al sac, ho saben i ja s'hi han acostumat. Han guanyat abans que comenci el partit, abans de votar.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ho fan perquè no volen socialisme ni en pintura. És comprensible. Si els oferien un producte polític nacionalista i no socialista, potser n'hi hauria que ho repensarien. Un bon producte.
Està clar que ignoraren el català, i el mallorquí, i el menorquí, i l'eivissenc, etc. Balears és un apèndix de Castella, això no és nou!!! I els xotets de corda mallorquins i mallorquines votaran majorment PP, visca el masoquisme i el papanatisme.