TW
2

Els socialistes preveuen mobilitzar demà més de 10.000 persones en els 21 mítings organitzats en diferents pobles de tot Mallorca amb motiu del tancament de la campanya electoral, segons informa avui el partit en un comunicat. A més de tots els actes celebrats durant els quinze dies campanya, els socialistes han preparat per a l'última jornada una sèrie de mítings, festes i encontres amb militants i simpatitzants per a, apunta la nota, "aconseguir consolidar el canvi que es mereix aquesta terra".

Notícies relacionades

Se celebrarà la tradicional festa de tancament de campanya de Palma, a la qual assistiran els candidats al Govern, Consell i Cort, Francesc Antich, Francina Armengol i Aina Calvo, respectivament. També hi haurà actes de final de campanya en altres municipis com Algaida, Calvià, Manacor, Lloseta, Marratxí, Pollença, Alcúdia, Campanet, Sóller, ses Salines, Campos, Muro, Andratx, Son Servera, Puigpunyent, Porreres, Santanyí, Santa Margalida, Llucmajor i Sencelles.

El PSIB-PSOE afirma que durant la campanya haurà mobilitzat més de 50.000 persones que han assistit o col·laborat en els més de 150 actes organitzats en tots els municipis de Mallorca.