TW
0

La jutgessa d'instrucció del cas Voltor ha ajornat al mes de març les declaracions previstes aquesta setmana per a onze persones, tant imputats com testimonis, dins de la peça que versa sobre l'empresari Jacinto Farrús, les empreses del qual van prestar serveis a la Conselleria de Turisme. En aquest cas de presumpta corrupció s'investiguen desviacions de fons en l'actual i passada legislatures de l'Institut d'Estratègia Turística (Inestur), organisme dependent de la Conselleria de Turisme que estava controlada per Unió Mallorquina (UM).

Notícies relacionades

Segons han informat Efe fonts jurídiques, les declaracions posposades a petició de les defenses es desenvoluparan en diversos dies entre el 7 i el 17 de març. Aquells dies estan citats a declarar el propi Farrús, l'expresident d'UM i exconseller insular Miquel Àngel Flaquer i l'exconseller de Turisme d'UM Francesc Buils. També declararan l'exdirector de Qualitat Ambiental Antoni Oliver, l'excomptable d'UM Àlvaro Llompart, l'administradora de l'empresa Cubic Asesoramiento Margarita Munar, i Catalina Mas, tots ells imputats en el cas.

Sí es mantenen, en canvi, les declaracions aquest dijous 17 de Marisol Carrasco, l'esteticista de l'expresidenta del Parlament balear Maria Antonia Munar, per la peça número 11 oberta fa uns dies. Aquesta peça investiga l'adjudicació irregular d'un concurs per mesurar la qualitat de l'aigua dels spa a l'empresa de Carrasco. Al costat de Carrasco, estan cridats també dos dels seus socis en l'esmentada empresa.