Gabriel Torrens, tercer de la dreta, a la primera fila, continuarà de secretari general del sindicat. | Ferran Aguiló - J. Lladó.
Gabriel Torrens Llabrés fou reelegit ahir secretari general d'Unió de Pagesos, mentre que la permanent del sindicat s'amplià amb sis membres nous.
Unió de Pagesos dugué a terme el cap de setmana el novè congrés, en el qual reclamà més suport de l'Administració per al producte diferenciat de les Balears, que és "molt vulnerable" en temps de crisi com l'actual.
En la clausura del congrés, Torrens va agrair la presència dels consellers de Presidència, Albert Moragues, i de Medi Ambient i Mobilitat, Gabriel Vicens, entre altres polítics que ompliren el restaurant on tingué lloc l'acte. Davant tots els assistents, Torrens va assegurar que és imprescindible consolidar el "model de sobirania alimentària basat en l'agricultura pagesa, aquella que es produeix a les Illes i que garanteix productes frescos i de qualitat".
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.