TW
0

Mariano Rajoy, líder estatal del Partit Popular, ha arribat a Palma avui horabaixa, moments abans d'iniciar-se el míting a la Feixina. Aquesta reunió servirà per oferir el seu suport al recentment oficialitzat candidat a la presidència del Govern de les Illes Balears, José Ramón Bauzá. Unes 2.000 persones s'han congregat per escoltar les paraules de Rajoy, atentes a la polèmica suscitada aquestes darreres setmanes en relació a la decisió de Bauzá de no incloure imputats a les llistes electorals. Aquest posicionament provocà la queixa de Jaume Font, portaveu al Consell de Mallorca, i la renúncia de Miquel Munar com a parlamentari.

Rajoy ha oferit el suport a la decisió de Bauzá de no incloure imputats a les llistes electorals. A banda de Rajoy, a l'acte intervenen José Ramón Bauzá, José María Rodríguez i Joan Rotger.

El president del PP, Mariano Rajoy, s'ha compromès que si arriba a governar no recorrerà a "vots comprats" per mantenir-se en el poder, ja que la seva intenció conformar un Executiu "cohesionat i que respongui en la seva actuació a unes idees i un programa". "No volem un Govern l'objectiu del qual sigui que en s'hi ha o que no governi l'altre, o que actuï amb vots comprats", ha assegurat Rajoy a Palma.

Rajoy ha recordat que "aviat hi haurà eleccions" i que, per aquest motiu, "cal parlar clar". "El nostre objectiu és governar", ha continuat el líder del PP, que s'ha mostrat confiat a aconseguir la "confiança" dels ciutadans. El líder dels 'populars' ha insistit que el "primer objectiu" del seu partit és la creació d'ocupació i que, per a això, exigirà al Govern de José Luis Rodríguez Zapatero a què "compleixi els acords" aprovats en el Congrés per ajudar les pimes i als autònoms, que són els que creen "el 80 per cent dels llocs de treball".