Alberdi (cinquena per l'esquerra) presentà la campanya amb la permanent del PSIB. | Joan Torres

TW
0

Els socialistes comencen la precampanya electoral amb vista al maig de 2011. Ho feren ahir presentant una campanya informativa i de mobilització ciutadana, que no només ven la gestió feta, sinó que intenta activar l'electorat i fer-lo participar en l'elaboració del seu programa electoral, també a través d'internet. "Volem, sabem, podem" és el lema d'aquesta iniciativa, que pretén fer arribar a la població un projecte de "convivència i progrés" per als propers cinc anys.

"Volem", per reflectir la disposició del PSIB a continuar treballant per aquest projecte; "sabem", per fer valer l'experiència en la gestió d'aquests anys en quatre eixos: innovació, turisme, sostenibilitat i polítiques socials; i "podem", per llançar un missatge d'optimisme amb vista a les eleccions, en què els socialistes són "l'únic partit unit i amb lideratge ferm". Així ho assegurà ahir la secretària d'Organització, Rosamaría Alberdi.

Després de reunir la permanent de la formació, Alberdi presentà la campanya acompanyada pel portaveu adjunt, Pablo Martín, i pel seu responsable, Ernest Ribalaiga, qui anuncià que els socialistes obren un procés de participació ciutadana via internet i amb reunions amb entitats per "contrastar i compartir" amb la societat el programa electoral de 2011.

Alberdi relatà actuacions com el desenvolupament del Parc Bit, en innovació; el projecte de la Platja de Palma, en turisme; la protecció d'espais, en sostenibilitat; i les inversions en sanitat i educació, en polítiques socials, com a "aval" de la capacitat socialista, però va fer una crida a la "participació" ciutadana per poder tirar endavant el projecte socialista en el futur.