Iniciativa d'Esquerres i Els Verds crearan un únic partit
Les dues executives es van reunir ahir a Can Alcover per definir el seu full de ruta i establir les prioritats
Palma11/07/10 0:00
"Volem crear un subjecte polític nou i unificat". Així explicava ahir el portaveu d'Els Verds de Mallorca, Miquel Àngel Llauger, les intencions de la seva formació d'unir forces amb Iniciativa d'Esquerres de manera oficial i a partir del mes de novembre. Can Alcover, a Palma, va ser el punt de trobada per a les executives de les dues forces d'esquerra.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- dBalears, Ona Mediterrània, VIDA i L’ESTEL conviden tothom a celebrar la Diada de Sant Jordi a la plaça de Cort de Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo lo que no entenc és perquè a aquesta punyetera esquerra nostra li costa tant prendre decissions i, el que és més important, posar-se d'acord un any abans de les eleccions per fer feina amb temps i ben feta. Novembre! Vámos hombre!
Amba aquest cabrum cadirista no podem fer camins cap al progrés humà.
Una passa molt positiva cap a la reconstrucció d'un espai d'esquerres i ecologista a Mallorca. Són gent qualificada i que ha demostrat sentit comú.
Santiago trànsfuga, torna la cadira que lo unic que fas es xupar des pot por el puto morro!
Santiago i Rossello trànsfugues!
I si tornau les cadires trànsfugues de pa amb fonteta...? Esta molt be aixo de sumar per demanar la desaparició d'altres partits que no son ni el PP ni el PSOE... Colla de pallassos, sou quatre replegats!
ENHORABONA A TOTS DOS PARTITS. pER UNA VEGADA, L'ESQUERRA REAL SUMA EN VES DE RESTAR. ARA NOMÉS CAL QUE ESQUERRA REPUBLICANA I ENTESA FACIN EL MATEIX RESPECTE AL PSM, SUMAR EN VES DE RESTAR. PERÒ HO VEIG DIFICIL RESPECTE A ESQUERRA, ON NO PRIMA PRECISSAMENT L'INTERÉS COL·LECTIU DEL CATALANISME, ANS QUE HI HAGI MOLTS GALLETS., MASSA VANITAT I AFANY DE PROTAGONISME.....