Palma11/01/10 0:00
L'apagada analògica definitiva arriba avui a les llars mallorquines, després de fer-ho a la resta d'Illes el 30 de juny passat. A les 12 del migdia tots aquells que no hagin adaptat el televisor i l'antena deixaran de veure els 12 canals que fins ara es podien veure a través de la televisió analògica. I aquells que estiguin preparats per a la TDT podran veure fins a 36 cadenes diferents amb continguts que van des d'informatius, com el 3/24 i el 24h, fins a temes infantils, com Clan TVE i Disney Channel.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si voleu veure TV3 i totes les emissions que es fan en català signeu per una llei que ens ho permeti! www.televisiosensefrontres.cat
Aixo de tv3 només té una solució. I qui no la vulgui posar en pràctica, ja ho sap: a callar i a seguir mamant. INDEPENDÈNCIA DE TOTA LA NACIÓ CATALANA, de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó. REUNIFICACIÓ, INDEPENDÈNCIA I SOCIALISME!
A ca meua (Sant Agustí, Palma) no es veu bé ni IB3, ni TV3, ni 3/24,... Canal 4 i TV Mallorca si es veuen bé. Però no deixa de ser simptomàtic que els tres o quatre que NO es veuen siguin canals que ho emeten tot en català. Vull veure IB3 a ca meva, catxindena!!!. I el màxim de canals nacionals (de nació). Me dona igual no rebre Intereconomia o Veo!!! Vatualmón sagrat. -
Doncs des de Tarragona, encara veig IB3SAT per l'analogic
Hi ha un censor a Barcelona? Hi ha un censor a Palma? ¿Hi ha dos censors, un a Barcelona i un altre a Palma, que es posen d'acord? I si no es posen d'acord, ¿hi ha un Gran Censor? ¿Es reben ordres directes dels governs del Principat i de les Balears? ¿Es reben ordres directes de Madrid?
Ahir al vespre el C33, el programa "Hat trick Barça" es va despedir dels espectadors de Balears, fent una reflexió profunda sobre les noves tecnologies aplicades a les TV, diguent mes o manco que mentres que aquestes tecnologies prmrtien veure canals de tot el mon, a les illes hi havia dirigents polítics que impedien veure el c33.
La notícia del DM és molt confusa, i sembla que mal documentada. Trobo més versemblant la versió que dóna laveudemallorca.cat http://laveudemallorca.cat/noticia.php?Cod_not=144&Sec=4
avui he llegit en el diari de mallorca (paper) que es podràn veure 8 canals en català, canal 33 inclòs, inclús un canal nou d'andorra ....... que en sabeu?
Un atemptat als drets i llibertats de les persones i a la societat. Miquel
Una Txapussa lo de sa TDT,,, tornam enrerre,,, Me qued amb Internet, hi ha molta més oferta en català,,, Sa tele està morta,,,