El màster en formació del professorat va a bon ritme
Els responsables asseguren que “la feina dura ha estat la prèvia a l'inici del curs”. Ara, després de gairebé dos mesos, veuen que “la cosa no resulta tan complicada com alguns preveien”
Palma28/12/09 0:00
El 9 de novembre passat començà el nou màster de formació del professorat, que té 120 alumnes i que enguany ofereix set especialitats: matemàtiques, llengua catalana i literatura i llengua castellana i literatura, tecnologia i informàtica, tecnologia industrial (FP), tecnologia de serveis (FP), geografia i història i biologia i geologia. En tecnologia de serveis, per exemple, s'ha registrat una demanda forta i hi hagut gent que ha quedat sense plaça.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- És el 'colmo', Pere!
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- Horari del comiat a Pere Sampol al cementeri de Montuïri
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.