Televisió sense fronteres
Jaume Mateu, de l'OCB , Eliseu Climent, d'ACPV, i Fanny Tur, de l'Institut Ramon Llull, presentaren ahir la iniciativa legislativa popular perquè els canals en català es puguin veure en tot el territori
Fanny Tur, Jaume Mateu i Eliseu Climent, en la presentació de la iniciativa legislativa popular. | Enric Borràs
Palma06/11/09 0:00
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En comptes d'aprendre els uns dels altres, sembla que tots preferim passar sempre al davant i no som capaços de fer l'esforç de posar-nos d'acord. Serà que ens mata l'orgull?
Només aquí podia passar, en temps d'obertura i de globalitat, podem veure infinitat de canals de per tot arreu i ens tancam les portes de la nostra realitat. Hem de poder veure tot allò que ens es més proper, no tan sols TV3, també el 33, TV9 i totes les locals
Òbviament, de totes totes cal recolzar aquesta petició.
No, no són els d'UM els culpables...ho són els d'Esquerra Republicana de Catalunya....que ara es fan dir ESQUERRA.
Jo ja he signat. VOLEM TV3 i el C33 !!!! i els volem jaaaa!!!!!!!
IB3 és una televisió de luxe. Mirau si és un luxe que ens costa una fortuna i no la mira ningú. És que som així com som. Tenim una televisió de luxe i ens queixam!.
Enlloc d'avançar anam com ses cranques, i tot gràcies als governs progressistes que tenim a Espanya, a Catalunya i també aquí. Ja sabem qui és el PP, però de l'alternativa al PP cal dir que eren tres que l'aguantaven i encava pixava tort.
Tot això per sa Formula 1... que per cert, IB3 un pic que s'ha quedat amb ses butxaques buides i vist que no és un gran negoci, ja no la retransmeteix... Sincerament, si volem tanta unitat, jo proposaria fer només un canal i que es veiés per tot arreu, com era abans, quan només hi havia TV3...
A la fí. Un poc tard, pel meu parer, però val més tard que mai. A veure si arriba a bon port i tots podem veure integrament els canals que ara mateix ens han escapsat. (quina vergonya!!!).
Què hi feia un d'UM a l'acte???? no són ells els que ens han deixat sense TV3 ??????? VOLEM TV3 !!! SENSE CENSURES !!!!