“Perseguir crims contra la humanitat no és una mania”
El magistrat de l'Audiència Nacional Baltasar Garzón oferí ahir una conferència al Col·legi d'Advocats
Palma20/06/09 0:00
"Perseguir crims contra la humanitat no és una mania de jutges estrella", afirmà el magistrat de l'Audiència Nacional Baltasar Garzón en el transcurs de la conferència Justicia penal internacional, que pronuncià a la seu del Col·legi d'Advocats, convidat per Projecte Home Balears i l'Associació de Juristes de Balears.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tot el meu suport al jutge Garzón. Al manco ha tingut l'atreviment d'afrontar qüestions incòmodes per al "sistema". I això, la dreta no li perdona. Ànim Sr. Garzón, jutges com vostè son necessaris.
I sortir tots el dies als diaris i anar a fer conferències als Estats Units no és cap mania, tampoc.