Representants de l’Assemblea contra Bolonya feren saber ahir que l’edifici Ramon Llull del campus de la UIB continuarà ocupat de "manera indefinida". Essent així, els estudiants balears que són contraris al procés d’homologació de les titulacions europees passaran el seu primer cap de setmana a la Universitat i, si no hi ha contraordre, hi podrien passar totes les festes de Nadal.
"Hem decidit per assemblea que, ara per ara, no ens mourem d’aquí", digué ahir Lionel Bechara, un dels portaveus dels estudiants. D’altra part, els ocupants demanaren ahir al vicerectot d’Estudiants, Cels García, que durant aquests propers dies es mantinguin els serveis de seguretat.
Mentrestant, el dia a dia ja ha fet que aquesta setantena d’estudiants creassin fórmules pròpies de convivència. Diferents grups de treball s’organitzen les tasques domèstiques de manera periòdica.
Fins i tot, el temps d’oci està relacionat amb els quefers de Bolonya. D’això ha sorgit l’equip de futbol anomenat Al·lots de la ceba, en clara referència a la defensa d’uns ideals catalanistes.
"Hem jugat un partit al serveis d’esports contra un altre equip que no tenia res a veure amb l’Assemblea. De tants de gols com ens han fet estic com a empegueït de dir-ho", comentava ahir Víctor, un al·lot de la ceba.
Si continuen així, el vespre de Nadal, els joves hauran d’improvisar-hi unes matines i, l’endemà, els pares els hauran de dur una tallada de porcella rostida si és que els volen veure.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.