La reunió entre SFM i el comitè d'empresa ha finalitzat aquesta tarda sense acord, per la qual cosa es manté l'atur de dues hores (de 19 a 21 hores) fixat per a la tarda d'avui, encara que les parts van acordar reunir-se de nou matí per reprendre les converses i tractar d'assolir un consens.
En declaracions a la premsa, el president del comitè d'empresa de SFM, Alejandro Hoyas, va explicar, després de finalitzar la reunió que es va prolongar per un espai de temps de sis hores, que els nous torns establerts per l'empresa i que van entrar en vigor dissabte passat continua sent un dels principals esculls.
No obstant això, es va mostrar confiant a poder assolir un acord amb l'empresa demà, que haurà de dir si accepta la proposta presentada pels representants dels treballadors. En cas afirmatiu, els sindicats convocaran una assemblea i es comunicarà als empleats el final de les aturades, previstes per als dies 20, 24, 26 i 28 d'aquest mes.
Avui horabaixa, vaga de tren de 7 a 9
No hi ha hagut acord entre SFM i el comitè d'empresa
Palma18/06/08 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.